Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakori kérdések

1. Mennyi időn belül kapom meg a csomagom?
Minden készleten lévő csomagot 3-4 munkanapon belül átadok a futárszolgálatnak amiről értesítést is fogsz kapni, de forgalmasabb időszakokban minimális késés előfordulhat.

2. Mit jelent az, hogy előrendelhető?
Amikor egy termék mellett azt látod, hogy nincs raktáron és előrendelhető, az azt jelenti, hogy ugyanúgy a kosárba tudod tenni, de hosszabb szállítási idővel kell számolnod.
Ez általában plusz 4-5 munkanapot jelenthet egy forgalmasabb időszakban.
A különleges rózsafigurák, az exkluzív floráriumok és diorámák esetében pedig  maximum plusz 2 hetet.

3. Fizethetek utánvéttel is?
Természetesen erre is van lehetőséged.
Van azonban három olyan termékkategória aminél kizárólag előreutalás esetén kezdem meg a rendelés feldolgozását, illetve nagyobb mennyiségű megrendelés esetén is csak előreutalással lehet fizetni.
Ilyenek a diorámák, különleges rózsafigurák és az exkluzív floráriumok.

4. Külföldi szállítás is megoldható?
Jelenleg külföldre nem vállalunk szállítást.

5. Milyen szállítási módok közül választhatok?
Jelenleg a GLS szállít házhoz minden csomagot.
Ami speciális szállítást igényel, mint például a floráriumok, diorámák és egy-egy nagyobb rózsafigura, azokat saját magunk szállítjuk ki nektek, hogy garantálni tudjam ezeknek a termékeknek a sértetlenségét amikor megkapjátok.

6. Szállításkor sétül a termék, amit kaptam mit tegyek?
A termékeket igyekszem a lehető legnagyobb odafigyeléssel csomagolni, plusz térkitöltő anyaggal ellátva a nagyobb biztonság érdekében, de sajnos előfordulhat, hogy mindezek ellenére megsérül.
Ebben az esetben kérlek vedd fel velem a kapcsolatot az info@mbbdekor.hu email címen keresztül, ahol leírod a problémát és fotót is csatolsz az átvett termékről.
FONTOS: Amennyiben nem az átvétel napján jelzed ezt a problémát, abban az esetben sajnos nem áll módomban cserélni, vagy pótolni.

7. Miért nem ugyanolyan gyertyát kaptam mint ami a képen van?
Minden termék egyedileg készített, kézműves termék.
Ez azt jelenti, hogy nem pontosan ugyanúgy fog kinézni, mint a fotón. Például a hab a tetején nem ugyanúgy áll, vagy minimális színárnyalat eltérés előfordulhat.
Ezért a képen szereplő termékektől minimálisan eltérhet a megrendelt termék.

8. Miért nem olyan intenzív a gyertya illata?
A szójaviasz gyertyáknál figyelembe kell venni, hogy egy bizonyos érési folyamaton mennek keresztül, ami azt jelenti, hogy minél régebbi a gyertya annál intenzívebb az illata.
Minden gyertyába a maximálisan megengedett mennyiségű illatanyag kerül.
Abban az esetben, ha gyengének találod az illatát valószínüleg egy pár napja készült friss gyertyát kaptál. 
A készletet folyamatosan töltöm, de nem minden esetben van arra idő, hogy több napot álljanak a megrendelés előtt, ezért érdemes várni vele pár napot mielőtt meggyújtod.